being who i am

Khamis, 3 Januari 2013

Terima kasih daun keladi

Hello readers!

Untuk entry kali ni saja je nak show uolls something. Scrool ke bawah...















scrool lagi,




























Wehooo! :D

Nak ceritalah sikit ni merupakan sijil pertama aku dapat sepanjang jadi warga UiTM Perak ni. Ok bunyi mcm sedih kan. Pedulilah janji aku dapat jugak merasa. Heheh

Hah jangan lupa baca ye apa jawatan kat situ. HAHA. Terbaiklah dpat jadi AJK Makanan ni. 

Pertama kali dapat jawatan ni serius memang cuak sbb pikir kena pandai masak, duduk dapur, potong bawang sana sini. Sesungguhnya, SAYA TAK PANDAI MEMASAK! :'(

Alhamdulillah, berkat kerjasama semua pihak aku berjaya laksanakannya dengan jayanya walaupun adalah satu part tu aku kena perli dengan makcik sbb tak pandai sgt hal-hal dapur depan-depan ok! Malu teramat.

In a nutshell, thumbs up for OPKIM TAUTAN KASEH RAMADHAN 2012! (hamboi dah macam BEL dah ayat aku ni)


saja nak upload lagi sbb suka :D

Sekian, wassalam :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan